Povrati
Kako da vratim proizvod i koliko to košta?
Ako želite vratiti predmet, obratite nam se i dobit ćete e-mail s dodatnim uputama. Ako predmet vraćate tijekom uobičajenog razdoblja povrata, vi ste odgovorni za isporuku. U slučaju greške ili oštećenja proizvoda ili nekog drugog problema zbog čega vraćate proizvod, mi ćemo platiti isporuku. Povrati se podliježu naknadi od 15,95 € koja će se oduzeti od vašeg povrata.
Mogu li zamijeniti proizvod?
Nažalost ne možemo pružiti zamjenu na ispunjenim narudžbama. No, predmet možete vratiti tijekom uobičajenog razdoblja povrata i potom zamijeniti svoju narudžbu za željenu stavku.
Kako mogu uložiti žalbu na neispravan ili pogrešan proizvod?
Ako imate problema s proizvodom, kontaktirajte nas za više informacija i mi ćemo učiniti sve što možemo kako bismo vam pomogli da ih riješite. Zapamtite da uvijek morate upisati svoj broj narudžbe, broj proizvodai ime kupca narudžbe u slučaju žalbe. Slobodno slikajte proizvod jer će nam to pomoći da brže riješimo problem.
Kako se obrađuje povrat sredstava?
Svi povrati sredstava vrše se preko našeg pružatelja usluga plaćanja, Klarna. Ako ste narudžbu platili izravno, s kreditnom karticom, novac će se obično vraćati istim načinom plaćanja.
Imam li pravo na odustajanje? Što je razdoblje povrata?
Kao kupac, zakonski imate pravo odustati od kupnje u trajanju od 14 dana. Pored toga, Hambedo AB nudi otvoreni rok kupnje od 30 dana. Tijekom tog razdoblja imate pravo i priliku pregledati predmet prije nego što ga vratite. Za dodatne informacije pogledajte naše uvjete kupnje.
KAKO VAM MOŽEMO POMOĆI?
Ne možete pronaći svoje pitanje? Kontaktirajte nas i pomoći ćemo vam!
KONTAKTIRAJTE NAS